Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Wygodne zwroty

Zależy nam, aby akcesoria motoryzacyjne, które u nas zamawiacie, w pełni spełniały Wasze oczekiwania. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteście zadowoleni z zakupu – możecie zwrócić towar bez podania przyczyny.

Każdy klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Dla osób zapisanych do naszego newslettera oferujemy wydłużony termin zwrotu – aż 30 dni na odesłanie towaru.

Z powyższego prawa nie mogą skorzystać osoby dokonujące zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i proszące o wystawienie faktury VAT.

W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem, prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego i kontakt z naszym zespołem pod adresem: sklep@autonaczasie.pl

Aby dokonać zwrotu, należy skontaktować się z nami drogą mailową: sklep@autonaczasie.pl

Nasz zespół udzieli szczegółowych informacji dotyczących szybkiej i prostej procedury zwrotu akcesoriów motoryzacyjnych.


Ważne informacje dotyczące zwrotów:

  • Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  • Zwracany produkt musi być nieużywany, nieuszkodzony i kompletny – najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

  • Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie (np. spersonalizowane akcesoria).

  • Osoby zapisane na newsletter mają możliwość skorzystania z wydłużonego, 30-dniowego terminu zwrotu.


Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt posiada wady, prosimy o zgłoszenie tego do naszego Działu Reklamacji.

Aby zgłosić reklamację, wyślij wiadomość e-mail zawierającą poniższe informacje:

  1. Nazwa reklamowanego produktu i numer zamówienia.

  2. Jeśli to możliwe – numer wadliwego elementu (jeśli dotyczy).

  3. Opis usterki lub wady.

  4. Wyraźne zdjęcia pokazujące uszkodzenia.

  5. Całość prześlij na adres: sklep@autonaczasie.pl

W trosce o wygodę i sprawność obsługi, cały proces reklamacyjny prowadzimy drogą elektroniczną.

Po przyjęciu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie przekazania sprawy do naszego działu. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię o statusie reklamacji oraz dalszych krokach.

Masz pytania? Napisz do nas na: sklep@autonaczasie.pl

Loading...